Výsledky ankety " líbí se Vám můj blog? ''

A máme tady výsledky první ankety, která probíhala 12 dní.














Jsem rád za její pozitivní výsledek a motivuje mě k dalšímu psaní. Chtěl bych sem tam vytvořit nějaký ten smysluplný článek o tradování a popsat zkušenost. Zárověň bych chtěl stále evidovat svoje výsledky. Myslím, že díky blogování tolik neriskuji, respektive neztrácím, když mám pak výsledky zveřejnit.

Byl bych rád, kdyby se návštevnící nebáli přihodit nějaký ten koment, otázku atak, ať mám nějaký feedback a citím, že někdo blog sleduje. Bylo by super, kdyby se objevilo víc traderů, kteří budou svoje pokroky zveřejňovat a psát. Já sám sleduju spoustu anglických blogů a baví mě je číst. V poslední době se objevilo několik českých blogů (Cayman, Randim, Muma) viz. odkazy, budiž nám jejich práce inspirací, a doufám, že se jich objeví ještě víc ! :-)







2 comments:

  1. ahoj, tvuj blog je super
    navíc máš pravdu - když člověk svoje výsledky zveřejňuje tak ho to více motivuje a řekl bych
    že jsem ted i víc disciplinovaný
    zajímalo by mě jaké signály pro vstupy
    na koně jsou pro tebe zásadní
    obchoduješ na základě vom a skalpuješ 1-2 ticky
    nebo jedeš koně inplay? díky muma

    ReplyDelete
  2. Cau Mumo, dik za reakci.
    Kone jedu prerace, inplay se snazim vyhybat, na to je potrreba mit jine podminky, hlavne teda rychly online prenos, nejlepe zit rovnou v GB. Naucil jsem se hlavne na scalpingu, ale snazim se ted trosku i swingovat, to je podle me cesta k lepsim ziskum. Pri swingovani, tam pak se podle vahy ridit skoro neda, pri scalpingu to sleduju.

    ReplyDelete