Pondělí 11.01.2010 - Nevyrovnané výsledky

Den jsem odstartoval tradingem greyhoundů, zisky byly velice nevyrovnané, kdy po sérii ztrát jsme mi podařil nadprůměrný výdělek na tomto trhu, takže dokopy to bylo spousty malých ztrát a 4x zisk okolo 15 EUR. Trhy byly plné spooferů. Nevyrovnané výsledky pokračovaly i na UK trhu, kde jsem zpočátku ztrácel. Po několika ztrátách, které pramenily spíše ze špatného moneymanagamentu a používání vysokých částek na vyšších kurzech (tím jsem byl více psychicky nejistý a ztráty s protipohybem také narůstaly významněji - proto doporučuji používat to s čím se trader cití "jistý"), se jsem nakonec ziskové série dočkal. Seanci jsem zakončil na několika pozdějších US dostizích, likvidita nic moc, riziko suspendu veliké (také jsem si nevšimnul, že se od půlnoci plánovala údržba Betfairu, a tak jsem byl od posledního dostihu bez optání "odstřižen". Pondělí bych tedy hodil do kategorie nevyrovnaných výsledků s dobrým výsledným profitem.








Celkem: +125,41

No comments:

Post a Comment